Гарантія на матраци
Всі матраци, що знаходяться в нашому інтернет-магазині супроводжуються гарантією якості. Кожен виробник ортопедичних матраців надає різні терміни гарантійного обслуговування. Термін гарантії встановлює виробник і для Покупця це є своєрідною запорукою якості товару, що купується.
Ознайомтесь з основною інфрмацією про гарантію (більш детальні умови викладнеі в гарантійному талоні до виробу)
- Гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник бере на себе зобов'язання про безоплатне усунення недоліків товару в зв'язку з введенням його в експлуатацію. Гарантійний період експлуатації обчислюється від дня продажу матраца.
- У разі виявлення протягом встановленого гарантійного періоду істотних недоліків, які виникли з вини виробника, покупець має право звернутися в магазин, де був придбаний матрац.
- Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення їм товарного чека, технічного паспорта або іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
- Гарантія передбачає твір ремонтних робіт або заміну частини несправних складових матраца, визнаних несправними з вини виробника. Однак подібна заміна не може бути приводом для поновлення первинного гарантійного терміну. При проведенні ремонтних робіт гарантійний термін збільшується на час перебування продукту в ремонті.
- Доставка матраца за адресою виконання гарантійних робіт і назад проводиться покупцем або представником продавця за домовленістю сторін.
- Якщо був визнаний факт дефективности матраца з експертизи, він підлягає обміну в період 14 днів, або за згодою обох сторін в інший термін.
- Придбаний і оплачений бездефектний матрац, який був виготовлений за індивідуальними параметрами, відмінними від стандартних, зазначених в прайсі - поверненню та обміну не підлягає.
- Гарантія не містить у собі періодичне обслуговування.
Гарантія на матрац діє:
- При використанні матраца на ліжку з жорсткою основою і центральною опорою або ортопедичним каркасом (розміщення з покроковим ламельним відстанню не більше 8,5 см)
- Габаритні розміри матраца відповідають розмірам основи або ортопедичного каркасу, не виходячи за його межі.
- Якщо матрац надано в чистому вигляді. Забруднені матраци не приймаються.
- Якщо матрац зберігався в горизонтальному положенні згідно з інструкцією про транспортування, експлуатацію та зберігання матраців
Гарантія на матрац не діє:
- Якщо матрац використовувався на основі, яка не відповідає вимогам експлуатації або якщо його поверхня має чітко виражені пошкодження і структурні деформації.
- На пошкодження, які є наслідком самостійних переробок покупцем, а саме: заміна комплектуючих частин, зміна форми, розміру, кольору матраца, чохла матраца.
- На механічні пошкодження чохла матраца: Пропалену місця, порізи.
- На забрудненість біологічного, пігментного і маслянистого походження: плями від фарби, крові, сечі, крові, напоїв та ін. - На пошкодження та деформації, які з'явилися внаслідок недотримання вимог транспортування, експлуатації, збереження.
- На збереження висоти матраца. Виробники гарантують наявність і високу якість комплектуючих і наповнювачів, зазначених в специфікації матраца. Висота виробу може коливатися в межах до 2-х см, що є допустимим в розмірах матеріалів, які використовуються у виробництві.
- На незначні поглиблення, глибиною до 4 см, що є природним процесом при експлуатації матраца і не вважається недоліком вироби.
- На ручки матраца (якщо вони присутні)
- Присутність специфічних запахів, характерних для матеріалів природного походження (кокосова койра, кінський волос, морська трава, натуральний латекс і т.п.) не є дефектом матраца.
Умови обміну та повернення товару
До вибору матраца слід ставитися з усією відповідальністю і увагою, оскільки від цього залежить якість Вашого сну. Щоб кожен Покупець був обізнаний про умови, при яких здійснюється обмін / повернення матраца, ми пропонуємо ознайомитися з інформацією нижче.
Обмін і повернення товару належної та неналежної якості
Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів": «Споживач має право обміняти непродовольчий товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ і якщо ЗБЕРЕЖЕНО ЙОГО ТОВАРНИЙ ВИГЛЯД, оригінальне пакування, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.»
(Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості )
Тому якщо Ви сумніваєтеся в правильності вибору матраца з яких-небудь параметрами або характеристиками - НЕ розпаковуйте його. З тієї ж причини матраци у вакуумній упаковці належної якості після відкриття упаковки поверненню або обміну не підлягають. Також слід враховувати, що придбаний і сплачений бездефектний матрац, який був виготовлений за індивідуальними параметрами, відмінними від стандартних, зазначених в прайсі - поверненню та обміну не підлягає.
При поверненні товару стягується плата за транспортні послуги.
Детальна інформація тут.
Для обміну або повернення товару належної якості покупець надає:
- товар (відсутній у вживанні, в запечатаній фабричній упаковці, що містить етикетку / паспорт)
- товарний чек
- заяву від покупця у вільній формі з причиною обміну / повернення
Для обміну або повернення товару неналежної якості покупець надає:
- товар
- товарний чек
- упаковку, в якій доставлявся товар
- виробничу етикетку / паспорт до товару
- заяву від покупця у вільній формі з описом дефекту
Сертифікати якості
На всі матраци (без винятку) ми маємо документи, що підтверджують їх безпеку для здоров'я людини. Це - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи України а також в конкретних випадках Сертифікати Якості відомих лабораторій Європи, що пред'являють найвищі вимоги до екологічності, технічної стійкості і споживчим якостям тестованого виробу. На вимогу кожного Покупця ми надаємо документацію, відповідно для кожної торгової марки. Документи можуть надаватися як під час покупки / доставки, так і ДО оформлення замовлення! Ми впевнені в якості запропонованої продукції!
Технологічний запах
При виробництві матраців українських і зарубіжних виробників найбільш поширеною технологією є технологія з використанням клею на основі ацетону або інших розчинників. Клейові консистенції використовуються для скріплення шарів матраца. Після виготовлення матрац упаковується в поліетиленову упаковку. З цієї причини при розтині упаковки може залишатися запах розчинника. Ацетон і інші розчинники, що використовуються у виробництві матраців є високолетких речовинами і на протязі від 1 до 3 діб повністю і безслідно вивітрюються. Значна кількість розчинника випаровується в перші 6-8 годин після відкриття упаковки матраца.
Тому рекомендуємо:
- при можливості утриматися від сну на матраці перші 24 години після відкриття упаковки;
- залишити матрац після відкриття упаковки біля відкритого вікна або кватирки.
Обмін матраців, які мають яскраво виражений запах розчинника проводиться якщо запах залишається через 3 доби після відкриття упаковки матраца. Також хочемо звернути вашу увагу, що природні матеріали (такі як кокосова койра, латекс, кінський волос, овеча і верблюжа шерсть) можуть мати природний специфічний запах. Людям з чутливим нюхом слід враховувати цей фактор.